Un doctor francez a inventat cea mai uşor de ţinut dietă, care are rezultate uimitoare!

23 Oct 2017

Medicul francez Alain Delbos spune că este foarte important pentru organism nu doar CE mâncăm, dar şi CÂND mâncăm. Drept pentru care a pus la punct un regim numit Chronodieta, care este uşor de ţinut, cu rezultate în câteva săptămâni.

  • Un doctor francez a inventat cea mai uşor de ţinut dietă, care are rezultate uimitoare!

Ideea de la care a pornit medicul francez se bazează pe faptul că alimentele sunt asimilate diferit, în funcţie de ora la care sunt consumate. Momentul respectiv determina fie transformarea lor în energie, fie stocarea lor, ceea ce are drept urmare îngrăşarea. 

De aceea, urmând o dietă bazându-te doar pe ceasul biologic al organismului, nu doar că nu-ţi va mai fi niciodată foame, dar grăsimea se va rearanja şi celulita va dispărea. 

De exemplu, conform studiilor, el spune că grăsimile şi glucidele consumate seară vor fi stocate, dar, dacă le mănânci dimineaţă, vor fi o sursă de nergie. De aceea e recomandat să incluzi brânză sau unt de arahide în meniul de dimineaţă şi nu seară.

Dacă vrei să să pierzi în greutate e nevoie să-ţi adaptezi alimentaţia în funcţie de variaţiile metabolice ale organismului tău de-a lungul zilei. 

Mâncăm din patru În patru ore
Organismul nostru secretă  hormoni  (insulină şi cortizol) la fiecare 4 ore.  De aceea, la acest interval de timp, corpul nostru cere hrană. Dacă îi dăm alimentele potrivite momentului va funcţiona corect. Adică grăsimi dimineaţă, proteine la prânz, glucide la gustarea de după-amiază şi o masă uşoară seară. Dar, ai grijă că mesele să fie din 4  în 4 ore, că să aibă stomacul timp pentru digestie. Astfel eviţi stocarea grăsimilor.


Ce mâncăm
Crononutritia funcţionează pe vechiul principiu: dimineaţă mănâncă că un rege, la prânz că un prinţ şi seara ca un cerşetor.

Micul dejun va fi copios, compus din brânză, pâine, unt, pâine, orez, proteine (ouă, jambon) şi fructe. În timpul somnului corpul nostru a consumat multe calorii pentru a se regenera iar dimineaţă, când ne trezim bateriile sunt descărcate. Avem nevoie deci de carburant pentru a face faţă întregii zile.

Prânzul ajută organismul să rămână în formă restul zilei. E preferabil să existe un sigur fel de mâncare şi acela compus în principal din proteine şi orez, paste, cartofi, fasole. Mai puţine grăsimi faţă de micul dejun. Restricţia e valabilă şi pentru glucide şi legume. Se consideră că legumele, consumate la această ora, îngraşă.

Gustarea nu trebuie omisă. Te va ajută să rezişti până la masă de seară, altfel te vei aruncă pe orice şi vei mânca şi mult, tocmai seară când tendinţa organismului este de a stoca. La această masă poţi mânca ceva dulce: fructe proaspete, fructe uscate sau ciocolată neagră (peste 70% cacao şi nu mai mult de 30 de grame pe zi).

Cina să fie uşoară şi să nu îţi pună stomacul la treaba toată noaptea. Dacă nu ţi-e prea foame chiar poţi sări peste această masă. Ca alimente sunt indicate peştele sau carnea slabă şi legumele. Evita glucidele concentrate, grăsimile şi făinoasele.

Alimente interzise: nu există, doar recomandarea de a consumă grupa sau grupele de alimente recomandate momentului zilei.
Excepţii. De două ori pe săptămâna poţi trişa la o masă, la care poţi mânca ce doreşti, nu neapărat ce trebuie. Dar să nu fie două zile consecutive.

SHARE