3dots.ro

Călătoria de groază a unei românce, cu autocarul, de la Linz la Sibiu: ”Nu îmi venea să cred că cineva chiar doarme acolo”

Călătoria de groază a unei românce, cu autocarul, de la Linz la Sibiu: ”Nu îmi venea să cred că cineva chiar doarme acolo”

O româncă stabilită în Austria a fost extrem de deranjată de condițiile de călătorie oferite de autocarul cu care a venit în țară și a cerut companiei de transport returnarea prețului călătoriei, dar a fost despăgubită cu doar 3 euro, relatează cotidianul Heute.

Miercuri, 8 noiembrie, seara târziu, românca în vârstă de 31 de ani, care trăiește în Austria Superioară, aștepta într-o stație de autobuz din Linz plină de nerăbdare să sosească autocarul, având în față un drum de 15 ore până la Sibiu, unde mergea să viziteze niște rude.

În jurul orei 23.30, a început să se îngrijoreze, autocarul ar fi trebuit să fi fost plecat de mult. A contactat serviciul pentru clienți al companiei de transport, de mai multe ori. I s-a spus că autocarul va veni în curând.

După o lungă așteptare, vehiculul a ajuns în sfârșit în jurul orei 1:45 și a găsit-o cu moralul la pământ: ”Erau doar 4 grade. Așteptând autocarul am îngheţat de frig peste două ore”, spune ea furioasă, sursei citate.

Dar problemele nu s-au terminat în acel punct. Când i-a prezentat biletul, șoferul de autocar i-a comunicat că trebuie doar să se așeze undeva, deși își rezervase un loc. ”Am rezervat în mod special un loc în față, pentru că întotdeauna mi se face rău foarte repede. Am plătit suplimentar pentru asta, în avans”, povestește românca.

În timp ce căuta locul rezervat, ea s-a împiedicat de o persoană se afla pur și simplu pe *podeaua autocarului. ”Nu îmi venea să cred că cineva chiar doarme acolo. Mai erau locuri libere. De ce nu spunea nimeni nimic?”, spune femeia.

După ce și-a cerut scuze pentru că l-a lovit pe om, ea și-a găsit în sfârșit locul. Dar era deja ocupat. Recunoaște că asta a enervat-o și mai tare. A căutat alt loc unde să stea și apoi a încercat să se calmeze puțin. Puțin mai târziu, ea a vrut să meargă la toaletă: ”Dar nu era toaletă, deși călătoria dura atât de mult. Ne-am oprit de două ori, dar mi-a fost totuși foarte incomod”.

După ce a ajuns la destinație, la Sibiu, românca a a contactat compania de transport și a cerut rambursarea banilor plătiți pe bilet, 42,99 de euro.

Firma și-a cerut scuze pentru problemele pe care le reclamase, dar a informat-o că nu va primi banii înapoi. O rambursare a sumei ar fi fost făcută numai dacă întârzierea ar fi fost mai mare de 120 de minute față de ora planificată de plecare și clientul anula din acest motiv călătoria.

Cu toate acestea, i s-au rambursat cei 2,99 euro plătiți pentru rezervarea locului.

Compania a explicat cotidianului Heute că autobuzul a întârziat în acea zi din cauza unui blocaj de trafic. În ciuda timpului tampon planificat, acest lucru se poate întâmpla.

Referitor la rezervarea loculu, compania a comentat: ”Șoferii noștri sunt obligați să se asigure că locurile rezervate rămân libere pentru pasagerul respectiv. Ne vom instrui șoferul în acest sens și ne cerem scuze doamnei pentru inconvenient”.

© 2024 - 3DOTS DIGITAL MEDIA BUREAU
Powered by VA Labs