Factură Enel peste 16.000 de euro. «De unde? Am un TV, un frigider, un boiler şi 4 becuri»

18 Noi 2021 | scris de Anita Raicu

Elena Mandocescu locuieşte într-o casă aflată pe strada Poligonului din Craiova, împreună cu cei doi copii ai săi. 

Factură Enel peste 16.000 de euro. «De unde? Am un TV, un frigider, un boiler şi 4 becuri»

Surpriza unei existențe lovite de rutină a venit din partea Enel, care i-a oferit ”plăcerea” de a-i trimite patru facturi în aceeași zi cu o valoare însumată de 81.785 lei.

”Am primit patru facturi, toate emise în aceeaşi zi, 26.10.2021, toate cu aceeaşi dată scadentă, 10.11.2021. Am crezut că fac infarct.

Prima era în valoare de 111,21 lei. Pe aceea am şi plătit-o. A doua era de 2.411,46 lei, următoarea de 15.796,82 lei şi ultima de 59.717, 37 lei. Pe ultima factură, asta cea mai mare, am văzut că am un total de plată de 81.785,87 lei.

Am sunat la Enel, am încercat să obţin o explicaţie, dar nimeni, absolut nimeni nu mi-a spus nimic. Mi-au zis că eu figurez la ei cu acest consum.

Cum să consum atât? E imposibil. Eu stau într-o casă cu două camere, am un TV, un frigider şi 4 becuri. Maşina de spălat am cumpărat-o recent, în luna octombrie 2021. Cum să consum atât?", spune Elena Mandocescu.

Nu este prima dată când furnizorii de energie electrică îi fac probleme

”Eu am fost iniţial la CEZ. Apoi am trecut la Enel. A fost o perioadă mare când îmi veneau facturi şi de la unii, şi de la alţii. Am făcut sesizări peste sesizări.

Degeaba. De frică să nu mă debranşeze, le plăteam şi speram că-mi voi recupera cumva banii pentru că am acţionat în judecată CEZ-ul", a mai declarat femeia.
 
Elena Mandocescu este hotărâtă să dea acum în judecată şi compania ENEL.

”Conform celor patru documente primite, perioada facturată este decembrie 2018 - septembrie 2021. Adică eu nu am plătit sumele astea exorbitante vreo trei ani. De ce nu m-au debranşat dacă aveam restanţele astea? Nimeni nu-mi dă nicio explicaţie”, mai spune Elena Mondocescu.

”Este clar că vorbim despre o eroare a furnizorului, dar a trecut o lună de la emiterea facturilor şi nimeni nu a îndreptat situaţia. Singura soluţie este să ne judecăm cu ENEL", a precizat  Mirela Trandafir, avocata femeii.

ENEL nu a oferit până în acest punctul de vedere al companiei. Vom reveni cu precizările respective imediat ce ne vor fi publice.


CLICK - Follow us on Google News