3dots.ro

Un șofer a renunțat la mașina electrică pentru una pe motorină: „Acum îmi permit extravaganțe precum aer condiționat”

Un șofer a renunțat la mașina electrică pentru una pe motorină: „Acum îmi permit extravaganțe precum aer condiționat”

Un șofer român se destăinuie, nu fără oarece mândrie, că a renunțat la mașina electrică pentru una pe motorină, fiind sătul de „aplicații nefuncționale, zeci de defecte, zero dotări și nici măcar o margaretă EuroNCAP”, scrie antena3.ro.

Mașinile electrice sunt prezentate ca fiind ale viitorului, deși unii dintre specialiștii în transporturi sunt de părere că mai aproape de realitate ar fi cele care funcționează cu hidrogen.

În acest context, o discuție între membrii unui grup de Facebook pe tema mașinilor electrice, atât pro, cât și contra, poate constui o idee despre avantaje și dezavantaje, despre cui îi este utilă un autovehicul de acest gen.

”Dragii mei, după aproape 1 an de chinuri, voi părăsi grupul. M-am întors la o mașină normala: Golf 2.0 TDI.

Îmi cunosc autonomia, pot merge cu viteză normală în afara localității și chiar îmi permit extravaganțe precum aer condiționat sau ventilație.

Gata cu cupoanele Kaufland, aplicații nefuncționale, zeci de defecte, zero dotări și nici măcar o margaretă EuroNCAP.

Nervi de oțel / baftă la vânzare și salutări”, a scris bărbatul pe grupul de Facebook ”Dacia Spring România”.

Postarea a provocat, așa după cum era de așteptat, o discuție înflăcărată în care s-au prezentat argumente pro și contra.

Și n-avea cum să nu să se înfiripe și o legendă printre membrii grupului de Facebook, care susține cămesajul ar fi fost, de fapt, postat de pe un cont fals, creat doar pentru a face o reclamă negativă autoturismului.

”Nu a înțeles limitele mașinii electrice. Este o excelentă mașină de oraș, pe distanțe scurte. Este a doua mașină în familie. Normal, dacă este singura mașină a familiei, vei obosi să fii atent la autonomie.

Este o excelentă mașină pentru cei care locuiesc la casă. Nu este indicată pentru cei ce locuiesc la bloc și sunt nevoiți în permanență să aibă grijă să găsească stații de încărcare libere.

Baftă la distribuție și joc de glezne, iarna, pe ger, la curățat parbrizul de gheață cu motorul în funcție să se încălzească…

Ce mișto, de acasă, de lângă cafeluță, să apeși un butonaș de pe aplicație să pornească climatizarea și să ai mașina încălzită, toate geamurile dezghețate… A, să te uiți mereu sub ”tedei” să nu cumva să ai vreo pată de ulei! Nu de alta dar aia e tot poluare!”.

Îți spunem la revedere, la revedere. Dacă ai luat-o uitându-te la video cu racheta lui Elon Musk, e ok. E doar o mașină cu range 150-300 km. Majoritatea care o avem, avem o a 2-a mașină de familie tot tdi (dci sau tdci). Dacă doar de 1 mașină ai nevoie, e ok tdi.

Felicitări. De dus copiii la școală, la pian, după pâine, pe distante scurte, tdi-ul se înfundă de îl plătești dublu în 10 ani. Trebuie încălzit și călcat pentru viața lunga.

Mașina electrică e pentru noi, ce stam la casă și unii avem și panouri, deci fără grija curentului. Nu se potrivește ție nu înseamnă că nu e bun. Nici mie nu mi se potrivește Ferrari sau Bugatii dar nici nu zic că nu sunt bune. Hai pa…ne auzim când ai nevoie de a 2-a mașină doar pentru oraș și când te muti la casa….te îmbrățișam! Drumuri bune”, au scris membrii grupului.

© 2024 - 3DOTS DIGITAL MEDIA BUREAU
Powered by VA Labs