Călător în trenul Otopeni-Gara de Nord: «Tot în taxiuri e mai bine, nu? Poate dacă puneau biletul 10 euro, se înghesuiau toti, că era mare aroganţă»

17 Feb 2021 | scris de Monica Pavelescu

Trenul pe ruta Gara de Nord- Otopeni circulă de la mijlocul lunii decembrie, iar o călătorie costă numai 4 lei, însă nu sunt prea mulţi cei care îl folosesc, probabil considerând că e sub demnitatea lor să apeleze la un mijloc de transport atât de ieftin...

Călător în trenul Otopeni-Gara de Nord: «Tot în taxiuri e mai bine, nu? Poate dacă puneau biletul 10 euro, se înghesuiau toti, că era mare aroganţă»

Reacția îi aparține lui Daniel Klinger, un român care a călătorit în ultima vreme, a rămas suprins să vadă că trenul care leagă Gara de Nord de Aeroportul Otopeni circulă aproape gol. 

”Tot aud că ne dorim mijloace de transport civilizate şi curse dese şi rapide. S-a deschis din decembrie linia de cale ferată Gara de Nord – Aeroportul Otopeni.

Acum scriu din acest tren. Condiţii excelente. Drumul durează 20 de minute. Preţul ridicol de mic – 4 lei.

Trenul a sosit la Otopeni gol. Acum a plecat spre Gara de Nord cu un singur calator. Eu. Acum 3 săptămâni când am făcut aceeaşi experienţă, la fel a fost”, scrie Daniel Klinger.

Avionul cu care am sosit în seara asta era plin. 140-160 pasageri. Dintre toţi aceştia doar eu am luat trenul.

Trenurile pleacă din 40 în 40 de minute operate, în funcţie de ore, de CFR şi încă 2 operatori privaţi. Cât timp credeţi că îşi mai permit să mai circule cu trenurile goale?”, scrie Daniel Klinger pe pagina sa de Facebook.

”O sa le oprească, nimeni nu poate să meargă în pierdere prea mult. Cu cei 4 lei incasaţi de la mine acest operator nu-şi permite să plăteasca nici măcar taxa de utilizare a infrastructurii pentru aceasta cursă, nu mai pun salariile mecanicului şi controlorului, combustibilul, amortizarea garniturii…

Ce e greşit la linia asta? Vrem ca în Olanda, dar tot în taxiuri e mai bine, nu? Poate dacă puneau biletul 10 euro, cât e un bilet de metrou/tren cam la toate transferurile aeroport-oras în capitalele europene, se înghesuiau toti, că era mare aroganţă, nu?”, conchide Daniel Klinger.


CLICK - Follow us on Google News