Fără scrupule! Doi angajați ai unei bănci, concediaţi pentru că au ajutat un bărbat cu 20 de dolari în Ajunul Crăciunului

Băncile din era corporațiilor tind să altereze chiar și spiritul de umanitate al celor ce le conduc. Dezideratul lor suprem – profitul cu orice preț, nu mai lasă loc înțelegerii, sentimentelor…

Doi angajaţi ai unei bănci din Oregon  au fost concediaţi pentru că au decis să ajute un bărbat aflat în impas chiar în Ajunul Crăciunului, și i-au oferit 20 de dolari, pentru că nu putea să-și acceseze fondurile, relatează nbcnews.com.

Acum nici două luni, în Ajunul Crăciunului, un bărbat s-a prezentat la o filială a băncii NBC KGW din Portland pentru a încasa un cec primit de la noul său loc de muncă.

Banca a început verificările pentru a confirma sursa banilor, dar bărbatul a fost nevoit să aştepte multe ore, deşi i se spusese că situaţia sa va fi remediată imediat.

La un moment dat, după ce angajaţii băncii i-au spus că este posibil ca verificările să dureze şi mai mult, bărbatul a renunțat să mai aștepte și decis să plece, sperând că între timp fondurile i se vor debloca, pentru a-şi alimenta maşina cu combustibil.

La benzinărie a aflat însă că banii săi sunt în continuare blocaţi, aşa că a sunat la call-centerul băncii. Un supervizor a hotărât să apeleze la un fond de asistenţă al băncii, de unde a scos 20 de dolari, apoi i-a permis unui alt angajat din call center să meargă la benzinărie şi să îi dea clientului banii de care avea nevoie. 

”Ne-am gândit că e Ajunul Crăciunului şi că am putea face măcar atâta lucru pentru omul acesta, să-l ajutăm să ajungă acasă. Nu a fost o decizie bună de afaceri, ci una emoţională“, a declarat supervizorul. 

În urma acestui incident, un manager regional al băncii a hotărât să-i concedieze pe cei doi angajați, prea miloși, probabil.

Un purtător de cuvânt al băncii a declarat pentru NBC că decizia de concediere a fost luată pentru că angajaţii au încălcat o regulă internă a băncii care le interzice să părăsească locul de muncă pentru a se întâlni cu clienţi.

În urma valului de reacţii stârnite de decizia băncii, cei doi au fost reangajaţi. 

”Recenta noastră decizie nu reflectă identitatea companiei noastre. Am dezamăgit aşteptările şi ne cerem scuze, CEO-ul nostru a stat personal de vorbă cu ambii angajaţi şi le-a cerut să se întoarcă în companie“, se arată în comunicatul băncii.