Mesajul unui bucureştean pentru eMAG, după ce i-a întârziat comanda: «Mă ajuţi, te rog?! Mă tot întreabă soţia...»

10 Dec 2018

Valoarea totală a comenzilor înregistrate de Black Friday la eMAG s-a apropiat de 460 de milioane de lei (98,6 milioane de euro), peste estimările retailer-ului, ceva mai domolite.

Și chiar dacă a avut una dintre cele mai reuşite campanii de Black Friday din ultimii ani, există şi clienţi nemulţumiţi de modul în care s-a făcut livrarea produselor. Culmea, comanda întârziată nu a fost plasată în ziua cu cele mai mari reduceri din an.

Un bucureştean care nu s-a întâlnit cu produsele comandate la eMAG, deși asta s-a petrecut cu aproape o lună în urmă, a găsit un mod inedit de a atrage atenția magazinului online. 

Un mesaj plin de umor a fost afişat pe un panou publicitar primbat de un autovehicul prin oraş:

«Dragă eMAG, îmi poţi spune când aş putea primi maşina de spălat vase comandată pe 19 Noiembrie? Mă tot întreabă soţia… şi nu ştiu ce să îi mai spun. Vine de Crăciun? O pun sub brad? Mă ajuţi, te rog?!» este scris pe panoul publicitar care s-a plimbat luni în Capitală.

 

SHARE