3dots.ro

Factura uriașă primită de un proprietar de Tesla, după ce acumulatorul mașinii a fost afectat de ploaie: ”Inima mi-a stat în loc!” 

Factura uriașă primită de un proprietar de Tesla, după ce acumulatorul mașinii a fost afectat de ploaie: ”Inima mi-a stat în loc!” 

Din articol:

Probabil și pentru că e scoțian, proprietarul unei Tesla spune că a întâmpinat în stare de de șoc atunci când a primit devizul de reparații de la service-ul companiei, după ce ce bateria mașinii sale nu mai funcționa fiind  afectată de ploaie, scrie Edinburgh Live.

Un cuplu din Edinburgh a mers la un restaurant popular din centrul orașului sâmbăta trecută. Au ajuns fără probleme la locație, dar după ce au ieșit de la local au descoperit că mașina lor electrică în valoare de 60.000 de lire sterline nu mai era capabilă să-i ducă acasă.

Au chemat o firmă de remorcare și apoi au dus-o la reprezentanța Tesla din Edinburgh, așteptând o rezolvare promptă a defecțiunii mașinii, care nu se întâmplase din vina sa.

Numai că a primit din partea Tesla un deviz în valoare de 17.374 de lire sterline…

”Sincer, nu pot să cred că asta s-a întâmplat cu adevărat. Când m-au sunat, m-am gândit că vom primi o factură de 500 sau 1.000 de lire sterline. Când mi-au spus că este peste 17.000 (lire sterline – N.R.) mi s-a părut revoltător. Inima mi-a stat în loc, sincer”, a mărturisit scoțianul.

Pentru că garanția de 8 ani oferită de companie nu acoperea și această defecțiune, proprietarul a fost chestionat dacă dorește să efectueze costisitoarea reparație.

”Vreau să fac reparația? Am fost uluit și nu mi-am putut găsi cuvintele. (…) Au spus că bateria este efectiv scufundată în apă. Cum poate fi asta vina noastră?”, a mai comentat proprietarul Tesla.

El a înaintat o sesizare către departamentul de relații cu clienții de la Tesla și speră să primească un răspuns care să-i mulțumească.

© 2024 - 3DOTS DIGITAL MEDIA BUREAU
Powered by VA Labs