Un britanic cu doar o liră sterlină în cont s-a trezit a doua zi că avea 122.000, iar banca i-a spus să-i păstreze…
Urslaan Khan, un britanic de 41 de ani, era sigur că în contul său de economii era doar 1 liră sterlină, adică puțin peste 1 euro, dar, după o zi, s-a trezit că avea o mică avere: 122.000 de lire, adică 140.000 de euro, scrie Bristol Live.
Urslaan Khan a virat 200 de lire în contul său de economii de la o bancă locală, dintr-un alt cont al său, de la o bancă mai mare.
Până aici, nimic deosebit, doar că atunci când a intrat în aplicația bancară a fost realmente șocat să descopere că, de fapt, în contul pe care îl credea aproape gol, avea 122.000 de lire sterline.
Conștient și în același timp de bună credință, britanicul a contactat banca pentru a le sesiza eroarea comisă de sistem, dar, după ce au făcut toate verificările necesare, funcționarii l-au asigurat că nu este vorba de nicio eroare și că aceia erau banii lui.
știa că avea doar o liră într-un cont de economii de la o bancă locală, iar el avea nevoie de un virament de 200 de lire într-un alt cont, de la o bancă mai mare.
Numai că minunea a durat o singură zi, după numai 24 de ore angajații băncii care i-au zis că, într-adevăr, se produsese o eroare și că acei bani nu-i aparțineau. De asemenea, i-au cerut bărbatului să returneze suma, lucru care s-a și întâmplat la începutul acestei săptămâni.
”Aș fi fost aranjat pe viață dacă i-aș fi păstrat”, a declarat bărbatul pentru presa britanică, adăugând că, de fapt, el nu a avut nici măcar o clipă intenția de a păstra banii, pentru că știa că nu ai lui, acesta fiind și motivul pentru a contactat imediat banca.
A decis să îi transfere în alt cont abia după ce angajații l-au asigurat că suma îi aparținea. Khan presupune că banii care au ajuns la el aparțineau altui client al aceleiași bănci:
”Această persoană avea două conturi, contul A și B. Banca ar fi trebuit să ia banii din A și să îi pună în B. Dar undeva, pe traseu, au ajuns în contul meu – contul Z”.
Banca nu a dorit să explice incidentul pentru presă, precizând că nu poate să facă declarații despre conturile clienților.