The Independent. Cauza pentru care o tânără mamă a murit după ce a băut patru sticle de apă în 20 de minute

The Independent. Cauza pentru care o tânără mamă a murit după ce a băut patru sticle de apă în 20 de minute

O mamă a doi copii în vârstă de 35 de ani, din Indiana, SUA, a murit în luna iulie din cauza faptului că a băut prea multă apă într-un timp scurt, declanșând un proces de toxicitate în organism, unul similar cu cel care l-ar fi afectat pe Bruce Lee, scrie The Independent.

Pe 4 iulie, Ashley Summers se afla într-o excursie la Lacul Freeman din Indiana. Ea le-a spus celor din jur că se simte deshidratată, amețită, probabil din cauza faptului că nu s-a hidratat suficient.

După ce a băut mai multe sticle de apă într-un interval scurt, a plecat acasă, unde a leșinat în garaj. Familia ei a dus-o de urgență la spital, dar ea nu și-a mai recăpătat niciodată conștiența, corpul ei cedând din cauza toxicității apei.

”Când medicii ne-au spus despre toxicitatea apei a fost un șoc și ne-am întrebat dacă există o astfel de problemă. Ne-au spus că Ashley a băut patru sticle de apă în 20 de minute, adică doi litri de apă, iar cantitatea asta trebuie consumată într-o zi întreagă”, ”, a declarat fratele tinerei, Devon Miller.

”Este un proces relativ rar, care apare în momentul în care bem prea multă apă într-o perioadă scurtă de timp, pentru că rinichii pot curăța doar un litru de apă pe oră”, explică doctorul Alok Harwani.

Medicul a mai atras atenția asupra faptului că o persoană care stă foarte mult timp afară, pe caniculă, pe lângă apă, trebuie să consume produse care conțin electroliți, precum fructele, pentru că ajută la menținerea echilibrului de apă și sodiu din sânge.

Harwani atrage atenția asupra simptomelor, amețeală sau să o stare de oboseală care apare dintr-o dată. ”Unii pacienții simt uneori că încep să aibă dureri de cap sau nu se simt bine în general. Astea pot fi semnale a unei intoxicări premature cu apă”, adaugă medicul.

„Nu este de glumit. Nu contează cantitatea de apă, ci timpul în care este consumată. Așa s-a întâmplat și în cazul acelei paciente care nu a mai putut fi salvată după ce a ingerat o cantitate mare de apă în mai puțin de jumătate de oră.

Oricine poate fi afectat de intoxicația cu apă, dar mai ales femeile și pacienții vârstnici care au probleme de sănătate. În primă fază apare greața și durerea de cap. Ulterior pot apărea astenia, tulburările de vorbire, amețelile și confuzia.

Citește și: O femeie de 35 de ani a murit după ce a băut patru sticle cu apă în 20 de minute. Explicația medicilor

Nu trebuie evitate aceste semne. Este o urgență medicală gravă. Nu neglijați astfel de urgențe și tratați-vă corespunzător”, a declarat referitor la acest subiect, la Antena 3 CNN, doctorul Tudor Ciohodaru.

Cristina Neagu, în doliu! Tatăl handbalistei a încetat din viață la 68 de ani

Constantin Neagu, tatăl handbalistei Cristina Neagu, a încetat din viață la 68 de ani și a fost înmormântat la Domnești,  cimitirul Ghencea II, în cadrul

”Lupta mea cu Tesla”:  românca al cărei nume este gravat pe mașinile companiei lui Musk, bolnavă de cancer, își mai dorește doar să primească scuze

Contribuția româncei Cristina Bălan la crearea Tesla Model S a fost atât de apreciată de producătorul american încât inițialele numelui său au fost gravate pe

Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu se întorc la PRO TV

După ce-au dat uitării oboseala acumulată la ”Chefi la cuțite”, la Antena 1, cei trei bucătari revin în televiziune, dar în cea din Pache Protopopescu!

Locul de vacanță cu prețuri neschimbate de 10 ani. ”Numai la noi se practică japca!”

Spre disperarea multora dintre hotelierii din țară, mulți români aleg să petreacă vacanțele în străinătate. Această opțiune este motivată de faptul că, așa cum certifică

Mărturisirea unui supraviețuitor de pe Titanic, salvat de la îngheț chiar de femeia pe care o ajutase să urce în barca de salvare

Peste 1.500 de persoane au murit după ce Titanicul s-a izbit de un iceberg în Oceanul Atlantic pe 14 aprilie 1912, ceea ce a dus

Un restaurant italian le oferă o sticlă de vin gratis clienților care lasă telefoanele la intrare

Un restaurant italian a luat decizia de a-și ajuta clienții să se rupă de tehnologie măcar pentru momentele în care le trec pragul localului, oferindu-le

Autoritățile ucrainene, acuzate că mobilizează forțat români din Cernăuți: „Bărbații noștri sunt luați și trimiși la război, în timp ce aceia care au bani stau liniștiți” – video

Situația din Cernăuți, unde trăiește o comunitate semnificativă de români, devine tot mai tensionată pe măsură ce autoritățile ucrainene intensifică eforturile de mobilizare a populației

Doi soți din Marea Britanie s-au trezit divorțați din greșeală, după ce un avocat le-a încurcat dosarul

Doi britanici au aflat că nu mai formează o familie și că sunt divorțați, după ce angajații unei companii de avocatură a comis o eroare,

Sfatul primit de Micahel Caine de la John Wayne: ”Va urina pe pantofii tăi!” – video

Chiar și Michael Caine a trecut prin perioada în care era doar un tânăr actor care bătea la porțile afirmării și în care prezența sa

A murit Costel Corduneanu. Interlopul a încetat din viață pe masa de operație

A murit Costel Corduneanu, una dintre cele mai cunoscute figuri ale lumii interlope din Iași și liderul clanului Corduneanu. Cunoscut în lumea interlopă, dar și