Ana Maria Brânză comentează ‘sponsorii vor fete frumoase’: Acum înțeleg de ce n-am avut…
Ana Maria Brânză Popescu, campioană olimpică și multiplă campioană mondială și europeană la spadă, a comentat declarațiile Soranei Cîrstea despre criteriile cu care își aleg sponsorii sportivii care să-i reprezinte.
”Îmi aduc aminte când aveam contract cu Adidas. Tot timpul îmi spuneau, având în vedere că arăt binișor pentru o sportivă, că «Mai degrabă arăți bine și ești în top 20, decât să nu arăți bine și să fii numărul 1».
Când ești în top 20, oricum ești văzută, ești sus și stă lumea la fiecare turneu. Așa că îmi spuneau: «Mai bine ești frumușică și în top 20, decât… mai puțin frumoasă și numărul 1». Vă dați seama, au și ei cotele lor, e o piață”, a declarat Sorana Cîrstea, în cadrul podcastulului ”La Fileu”.
Declarațiile sportivei românce au fost preluate de media din întreaga lume, primind felicitări pentru franchețea manifestată.
În stilul său caracteristic, cu umor, Ana Maria Popescu a replicat.
”Acum am aflat de ce nu am avut un sponsor toată viața. Mulțumesc totuși firmei producătoare de echipament tehnic din Ungaria care m-a sponsorizat mulți ani de zile, mai ales că în scrimă nu ni se vedeau nici fețele, adică nu conta neapărat cât de drăguțe eram”, a spus Ana Maria Brânză la Pro Arena.