Cele mai amuzante plângeri ale turiștilor: 'Vrem banii înapoi, am rămas însărcinată!'

09 Iul 2019 | scris de Anita Raicu

Evident că nu prea există turist să nu fi trecut prin situații neplăcute în timpul vacanțelor, numai că unii merg mult prea departe cu pretențiile lor, iar lipsa de logică a plângerilor formulate este de un umor desăvârșit, după cum demonstrează o selecție a reclamațiilor făcute de clienții operatorului turistic Thomas Cook.

”Într-o excursie în Goa, India, am fost dezgustat să descopăr că aproape fiecare restaurant servea curry. Nu-mi place mâncarea picantă”.

  • Cele mai amuzante plângeri ale turiștilor: 'Vrem banii înapoi, am rămas însărcinată!'

”Nu ar trebui să li se permită femeilor să facă topless pe plajă. I-a distras atenția soțului meu și el voia doar să se relaxeze”.

”Am fost în excursie în Spania și am avut o problemă cu șoferii de taxi: erau toți spanioli.”

”Ne-am rezervat o excursie la water-park, dar nimeni nu ne-a spus că trebuie să ne aducem propriile costume de baie și prosoape. Am presupus că sunt incluse în preț”.

”Era prea mult nisip pe plajă. A trebuit să curățăm totul când ne-am întors la cazare”.

”Nu ne-a spus nimeni că vor fi pești în apă. Copiilor le-a fost frică.”

”Deși în broșură scria că vom avea o bucătărie cu toate cele necesare, nu exista tăietor de ouă.”

”A durat nouă ore să zburăm acasă din Jamaica până în Anglia. Americanilor le-a luat doar trei ore să ajungă acasă. Nu mi se pare corect.”

”Am comparat apartamentul nostru, cu un dormitor, cu apartamentul prietenilor noștri, care are trei dormitoare, iar al nostru era mult mai mic.”

”Când am fost în Spania, erau prea mulți spanioli pe acolo. Recepționista vorbea spaniolă, iar mâncarea era tot spaniolă. Nu ne-a spus nimeni că vor fi atât de mulți străinii acolo.”

”A trebui să așteptăm afară ca să prindem barca și nu era aer condiționat”.

”Era datoria ta ca operator de turism să ne sfătuiești despre alți oaspeți care pot fi gălăgioși.”

”Am fost înțepată de un țânțar. Broșura nu menționa că sunt țânțari.”

”Eu și logodnicul meu am rezervat o cameră cu paturi twin, dar în schimb am primit o cameră cu un pat matrimonial. Considerăm că sunteți responsabili și vrem să ni se dea banii înapoi pentru că acum sunt însărcinată. Asta nu s-ar fi întâmplat dacă ne-ați fi dat camera pe care am cerut-o.”

SHARE